هوش مالی 1: بیشتر پول در آوردن

هوش مالی 1: بیشتر پول در آوردن

اکثر ما از هوش مالی کافی برای پول درآوردن برخورداریم. هر چه بیشتر پول درآورید، “هوش مالی 1: بیشتر پول در آوردن” شما بالاتر می‌رود.

به‌عبارت دیگر شخصي که ماهیانه 30 میلیون تومان پول در می‌آورد، دارای هوش مالی 1 بالاتری نسبت به شخصی است که ماهیانه 3 میلیون تومان پول در می‌آورد.

بطور کلی روش‌های کسب درآمد به چهار دسته کارمندی، خویش فرمایی، مالکیت کسب و کار و سرمایه‌گذاری تقسیم می‌شود که درباره آن در کتاب چهارراه پولسازی بطور کامل بحث می‌کنیم.

نم

آنچه که این نمودار بیان می‌دارد این است که افراد حوزه کارمندی و خویش‌فرمایی برای پول کار می‌کنند. آنها برای یک چک حقوقی ثابت، یک کمیسیون یا حتی یک دستمزد ساعتی کار می‌کنند.

افراد حوزه کسب و کار و سرمایه‌گذاری، دارایی‌هایی ایجاد می‌کنند که  از طریق خلق و توسعه جریان تولید ارزش افزوده، باعث رشد ثروت می‌شود.

به‌عبارت دیگر افراد حوزه‌هاي کارمندی و خویش فرمایی بر روی ستون درآمد گزارش مالی متمرکز شده‌اند و افراد حوزه‌هاي کسب و کار بزرگ و سرمایه‌گذاری بر روی ستون دارایی‌های آن.

یکی از سخت‌ترین مسائل برای تفهیم کردن به یک نفر از حوزه‌ کارمندی و خویش فرمایی این مسأله است که یک فرد در حوزه‌هاي کسب و کار و سرمایه‌گذاری برای پول کار نمی‌کند.

به بیان دیگر یک فرد در حوزه‌ی کارمندی و یا خویش‌فرمایی از خودش کار می‌کشد، درحالیکه یک شخص از حوز‌ه‌ی کسب و کار و سرمایه‌گذاری، از دارایی کار می‌کشد!

بسیاری از افراد خویش‌فرما، صاحب يک کسب‌ و کار نیستند. آنها صرفاً صاحب یک شغل هستند.

اگر افراد خویش‌فرما دست از کار کردن بر دارند، درآمدشان نیز متوقف شده یا کاهش می‌یابد.

طبق تعریف یک شغل دارایی محسوب نمی‌شود. دارایی‌ها باعث می‌شوند چه کار کنید چه کار نکنید پول به جیب بزنيد.

راز بیشتر پول در آوردن

برای آنکه شاهد رشد ثروت خود باشید، باید این حقیقت تلخ را بپذیرید که مشکلات هرگز از شما دور نخواهند شد. هر زمان که راه‌ حلی را برای یک مشکل می‌یابید، مشکل تازه‌ای سر بر خواهد آورد.

کلید کار در این است که دریابید که فرآیند حل مشکلات است که شما را ثروتمند می‌سازد.

هنگامی که شروع می‌کنید به حل مشکلات، نه فقط مشکلات شخص خودتان، بلکه مشکلات دیگران را هم برطرف کنید، در این صورت در راه رسيدن به هدف‌هایتان و پیروز شدن هیچ محدودیتی وجود ندارد.

به بیان ساده‌تر، ‌تریلیون‌ها روش برای بیشتر پول در آوردن وجود دارد. زیرا‌ تریلیون‌ها، البته اگر نگوییم بی‌نهایت، مشکل وجود دارند که باید برطرف شوند.

سؤالی که پیش می‌آید این است، شما می‌خواهید کدام مشکل را حل کنید؟ هر چه مشکلات بیشتری حل کنید، ثروتمندتر خواهید شد.

حال شروع کنید به فکر کردن درباره اینکه لازم است چه مشکلاتی را حل نمایید، با سرسختی درگیر آن مشکلات شوید، پول خود به دنبال آن خواهد آمد.

 

ویدئو آموزشی “هوش مالی 1: بیشتر پول در آوردن”

برای مشاهده ویدئو آموزشی “هوش مالی 1: بیشتر پول در آوردن” به لینک زیر مراجعه فرمایید.

ویدئو هوش مالی شماره ۱: بیشتر پول درآوردن

 

همچنین مباحث کامل مربوط به موضوع “هوش مالی 1: بیشتر پول در آوردن” در فصل پنجم پرفروش‌ترین کتاب هوش مالی آورده شده است. شما می‌توانید از لینک زیر کتاب را تهیه فرمایید.

لینک خرید پرفروش‌ترین کتاب هوش مالی

اگر خواهان دنبال کردن مباحث پرفروش‌ترین کتاب هوش مالی در اینستاگرام هستید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

لینک اینستاگرام پرفروشترین کتاب هوش مالی مهندس علی رجبی ابهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *