هوش مالی ۱۰: جریان ساز باشید!

هوش-مالی-۱۰-جریان-ساز-باشید

هوش مالی ۱۰: جریان ساز باشید!؛ چهارمین هوش مالی پیشرفته است که شما برای ارتقاء ثروت و افزایش درآمد به آن نیاز دارید.

امروزه با رخ داد پدیده جهانی شدن دوران بازارهای انحصاری به سر آمده و بازاریابی و تبلیغات سنتی کارایی و اثربخشی خود را از دست داده‌اند.

لازمه‌ی پیروزی در کسب و کار امروزی شناخت فرهنگ، جلب مشارکت‌های اجتماعی و مدیریت افکار عمومی است و مفاهیم جدیدی به نام بازاریابی نرم، تبلیغات نرم، فروش نرم و … مطرح شده است.

در بسیاری موارد پذیرش محصول یا خدمات شما توسط مشتریان ممکن است سالیان سال طول بکشد و جامعه ظرفیت پذیرش ایده شما را نداشته باشد.

منظورم این است که شما در مسیر درستی هستید و اختراع یا خدمات شما یک ضرورت اساسی برای جهان به شمار می‌رود، اما روند رشد بسیار کند است و شاید چند قرن زمان لازم باشد تا جامعه پذیرای خدمات شما شود.

به هر حال جریان‌سازی فرهنگی یک ابزار فوق‌العاده و راهگشا برای شما خواهد بود.

در حقیقت، شما نیاز به فرهنگ‌سازی (ایجاد و تثبیت یک رفتار فرهنگی)، جلب مشارکت‌های اجتماعی و مدیریت افکار عمومی خواهید داشت.

در فصل نوزدهم کتاب پرفروش هوش مالی خود را افزایش دهید، شما با مفاهیم قدرت نرم، نظریه سرمایه اجتماعی، ساختارسازی، جریان‌سازی فرهنگی و همچنین ده فرمان کاربردی جریان‌سازی آشنا می‌شوید و این دید را پیدا می‌کنید که بتوانید برای کسب و کار یا تجارت جریانی خود، فرهنگ‌سازی کنید.

لینک خرید کتاب هوش مالی خود را افزایش دهید؛

لینک خرید کتاب هوش مالی خود را افزایش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *