واکاوی اتاق فکر موسسه Myers-JDC-Brookdale اسرائیل

اتاق فکر موسسه Myers-JDC-Brookdale اسرائیل در سال 1974 به عنوان یک مشارکت مستقل و غیرانتفاعی بین کمیته مشترک توزیع یهودیان آمریکایی و دولت رژیم صهیونیستی تاسیس شد. تاسیس موسسه در سال 1974 نقطه عطفی در تلاش برای ترویج استفاده از تحقیقات برای بهبود اثربخشی سیستم خدمات اجتماعی رژیم صهیونیستی بود.

امروزه در بسیاری از مسائل و برنامه‌های توسعه اجتماعی رژیم صهیونیستی، بخش مهمی از MJB، بخش تحقیق، ارزیابی و یادگیری در حال انجام است. تحقیق MJB در تمام ابعاد مهم زندگی، تحصیلات، اشتغال، ناتوانی، سلامت، مهاجرت و رفاه اجتماعی، در سراسر کل دوره زندگی از کودکان و نوجوانان خطرناک به سالمندان متفاوت است.

موسسه مایرز مرکز پیشرو رژیم صهیونیستی برای تحقیقات کاربردی در مورد سیاست‌های اجتماعی و خدمات، خدمت به رژیم صهیونیستی، جهان یهودی و جامعه بین‌المللی است. ماموریت این موسسه افزایش اثربخشی در مورد چالش‌های حیاتی برای بهبود رفاه شهروندان اسرائیل و گسترش فرصت‌ها برای اعضای آسیب‌پذیر است.

از سال 1974، مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز با استفاده از تحقیقات پیشرفته برای کمک به بسیاری از سیاست‌های مهم اجتماعی و اصلاحات برنامه در رژیم صهیونیستی، درگیر شده است. از جمله:

  • تولید اطلاعات مستقل، مرتبط و مطمئن
  • مشارکت با تصمیم‌گیرندگان استراتژیک ملی و محلی
  • ترویج اقدامات مبتنی بر یافته‌های تحقیق
  • تبادل دانش و بهترین شیوه‌ها با جامعه بین‌المللی و جهان یهودی
  • خدمت به رژیم صهیونیستی و جهان یهودی

http://brookdale.jdc.org.il

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *