واکاوی اتاق فکر مرکز مطالعات سیاست اجتماعی توب اسرائیل (The Taub Center for Social Policy Studies)

اتاق فکر مرکز مطالعات سیاست اجتماعی توب در اسرائیل یک موسسه پژوهشی مستقل، غیر حزبی، اجتماعی ـ اقتصادی است که در اورشلیم مستقر است. این مرکز تحقیقاتی بی‌طرفانه شرایط اجتماعی و اقتصادی در اسرائیل را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و گزینه‌های نوآورانه، عادلانه و عملی برای سیاست‌های کلان عمومی را فراهم می‌کند که رفاه رژیم صهیونیستی را بهبود می‌بخشد. این مرکز تلاش می‌کند تا از طریق برقراری ارتباط مستقیم با سیاست‌گذاران و غنی‌سازی بحث‌های عمومی که به روند تصمیم‌گیری مربوط می‌شود، بر سیاست عمومی تاثیر بگذارد.

سال 2003 کمپین سرمایه‌گذاری برای ایجاد استقلال نهایی و پایداری مالی دراز مدت مرکز راه اندازی شد. در آن زمان، نام سازمان به طور رسمی به مرکز توب مرکز مطالعات سیاست‌های اجتماعی در اسرائیل تغییر یافت.

در سال‌های اخیر، کارکنان مرکز افزایش یافته است تا ظرفیت‌های تحقیقاتی داخلی بیشتری را فراهم کند و توانایی‌های بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن این تحقیق از طریق ارتباطات، توزیع و تلاش‌های گسترده انتشار دهد. این مرکز توسط هیئت مدیره قوی و متنوع هدایت می‌شود که اعضای آن راهنمایی و پشتیبانی مداوم برای عملیات مرکز توب را ارائه می‌دهند.

Taub Center

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *