واکاوی اتاق فکر دانشکده کار و رفاه اجتماعی پل بایرالد اسرائیل (The Paul Baerwald School of Social Work and Social Welfare)

اتاق فکر دانشکده کار و رفاه اجتماعی پل بایرالد اسرائیل در دانشگاه عبری در سال 1958 تاسیس شد و اولین برنامه BSW را در اسرائیل ارائه داد. این برنامه به طور مشترک توسط کمیته مشترک توزیع یهودیان آمریکایی (JDC)، وزارت رفاه و شهرداری تل آویو پشتیبانی شد.

این مدرسه به نام پل بایرالد نامگذاری شد که رهبر جامعه یهودی آمریکایی و یکی از بنیانگذاران JDC بود. او از جانب یهودیان، زندگی خود را به دلایل بشر دوستانه و فعالیت‌های بشردوستانه اختصاص داده است.

ایجاد مکتب و فعالیت‌های آن نشان دهنده تلاش مشترک دانشگاه عبری و JDC برای تحصیلات و تحقیقات در زمینه آموزش اجتماعی در اسرائیل است.

در سال 1970، مدرسه اولین برنامه زیست محیطی را در اسرائیل تاسیس کرد. این برنامه به دنبال ارائه دانش‌های پیشرفته در صنایع مختلف در زمینه‌های مختلف مداخله‌های اجتماعی می‌باشد تا مهارت‌های تحقیقاتی دانش آموزان را در اختیار آنها قرار دهد تا آنها بتوانند در فعالیت‌های پیشرفته مستقر شرکت کنند و از مقامات بلند پایه اداری در جامعه و خدمات رفاه اجتماعی.

 

http://www.sw.huji.ac.il

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *